Tuesday 22 October 2013

Carotomax (30 capsules)


Kebaikan-kebaikan Carotomax:

1) Mempertingkatkan penglihatan- Ia menghasilkan "ungu visual" yang membolehkan kita mengekalkan penglihatan dalam gelap.Ia mempertingkatkan masalah penglihatan seperti nyctalopia (rabun malam),rabun dekat,presbyopic,astigmatism,xerophtalmia (mata kering),kelesuan mata,glaucoma,katarak,floaters,eye bag dan gegelung hitam mata.

2) Meredakan penyakit kulit- Pengambilan yang banyak akan melegakan masalah kulit seperti psorisis ,senile palgue ,kulit kering,kulit gugur ,jerawat dan akne.Penggunaan luaran untuk merawat pustule,scabies,akne dan ulser kulit.

3) Melindungi Epithelial - Ia memelihara lapisan luar korna,rongga oral,usus,perut,paru-paru,bronkus,pundi kencing,ovari semsa disintegrasi tisu,merawat ulser saluran usus.

4) Melawan Kanser dan Oksidasi - Pengambilan kerap beta karotena mengukuhkan sisitem imun,melambatkan penuaan dan menyekat aktiviti bhahan kanser dan menghalang pembentukan sel-sel kanser.Ini mengurangkan risiko kanser,terutama sekali  kanser paru-paru dan payudara. Ia megurangkan radikal bebas dan menyingkirkan sel-sel mat yang teroksida.

5) Menghalang Infeksi - Merangsang enzim membunuh kuman,menyekat dan mempertingkatkan kondisi penyakit respiratori paru-paru,batu,hepatitis,ashtma,flu dan selsema

No comments: