Saturday 12 October 2013

Perfomance - Orange (539g)


  • Performance Drink ini menggunakan rumusan Eksklusif Opticarb iaitu ia memberi karbohidrat untuk mengekalkan daya ketahanan dan elektrolit bagi penghidratan semula dengan kadar segera. 
  • Ianya juga membekalkan bendalir dan elektrolit yang penting di dalam badan kita untuk membantu mencegah penyahhidratan
  • Ianya juga terbukti secara klinikal untuk memelihara paras gula dalam darah untuk tenga otot dan paras bendalir bagi proses penghidratan 
Perfomance drink ini terbukti sesuai untuk mereka yang aktif bersukan. Lihat saja logo gambar pada botol di atas. Disarankan kepada atlet2, tak kira lah atlet sekolah ataupun peringkat international, kerana di peringkat mana pun anda, tenaga yang diperlukan untuk bersukan memang tidak pernah sedikit. Jadi, minuman ini membantu mengekalkan stamina anda sama ada ketika sesi latihan ataupun di atas track.

Yang paling best, ianya berperisa Orange. Nyummm Nyummm Nyummm

 Anggaran hidangan bagi sebekas ini adalah sebanyak 19 hidangan atau lebih. Anda boleh letakkan 2-3 sudu besar di dalam segelas air masak atau air sejuk anggaran 180ml. Boleh juga guna shaker atau hanya kacau sahaja.

No comments: